Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Γιόβα: «Λάθος μου η Λίβερπουλ»

Στην αποκάλυψη πως ήταν λάθος να μεταγραφεί στη Λίβερπουλ, προέβη ο Σέρβος στράικερ των «Ρεντς», Μίλαν Γιοβάνοβιτς.
Ο ίδιος μίλησε στην έκδοση «Sportske» και υπογράμμισε μεταξύ άλλων: «Αν έπαιρνα μεταγραφή για την Γερμανία ή την Ιταλία θα ήμουν πιο ευτυχισμένος. Στο Βέλγιο, ζούσα σε μια περιοχή όπου υπήρχαν πολλοί Σέρβοι και η ζωή μου ήταν καλύτερη. Το Λίβερπουλ είναι πολύ διαφορετικό. Είμαι μόνος μου εδώ. Είμαι απλά ένας ξένος. Αν δεν είχα τα παιδιά μου και την γυναίκα μου δεν θα μιλούσα σέρβικα με κανέναν», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Η Λίβερπουλ είναι μια ομάδα την οποία δεν μπορείς να αρνηθείς. Μετανιώνω ωστόσο που ήρθα γιατί ο προπονητής που με διάλεξε δεν είναι στο Άνφιλντ. Αν ο Μπενίτεθ ήταν ακόμη εδώ νομίζω πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά για μένα. Με ήθελαν το καλοκαίρι 15 ομάδες αλλά έκανα λάθος και διάλεξα την Λίβερπουλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου