Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Προς ΑΕΚτζήδες και Βάζελους που φοράνε μάσκα Ολυμπιακού

Προς ΑΕΚτζήδες και Βάζελους
που φοράνε μάσκα Ολυμπιακού

Εγώ ΕΙΜΑΙ ΘΥΡΑ 7, ΑΡΡΩΣΤΟΣ και ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ.
Και ακολούθησα τη συμβουλή του πατέρα μου να μη γίνω ποτέ "Πούστης και Παναθηναικός"

Δέχτηκα φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ μία ελεεινή, άθλια και βρώμικη επίθεση από ιστοσελίδα του "Ολυμπιακού". Από μία ιστοσελίδα που φέρεται να δημιουργήθηκε για να …παρέχει υπηρεσίες σε συγκεκριμένους!!!
Και πέραν πάσης αμφιβολίας σας διαβεβαιώ ότι ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ είναι αποκύημα νοσηρής φαντασίας, συκοφαντικό και κατάπτυστο που μόνο αρρωστημένα μυαλά και βρωμερά υποκείμενα της δημοσιογραφίας (λαμόγια γκεμπελίσκοι) θα μπορούσαν να είχαν ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ τους συντάξει.

Ξέρετε, φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ, στη ζωή μου έχω δεχτεί άπειρες επιθέσεις, από ισχυρούς, συμφέροντα, διαπλεκόμενους, κάθε λογής αλήτες και ρουφιάνους!
Η επίθεση ωστόσο που δέχτηκα από ΦΙΛΟΥΣ και ΕΧΘΡΟΥΣ από τη στιγμή που αποφάσισα να βγάλω τον ΓΑΥΡΟ είναι πρωτόγνωρη και πρωτοφανής. Και εξηγείται από το γεγονός ότι η παρουσία του ΓΑΥΡΟΥ ήρθε να ανατρέψει ένα ΑΡΡΩΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ δήθεν ολυμπιακών, που ζούσαν επί χρόνια πλουσιοπάροχα πουλώντας ολυμπιακοφροσύνη, ενώ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΠΑΔΟΙ του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, αλλά ΑΕΚτζήδες που έγιναν ΠΛΟΥΣΙΟΙ στις πλάτες του λαού του Θρύλου ελέω Κόκκαλη!

Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει ο ΓΑΥΡΟΣ "κάποιοι" έβγαλαν στον αέρα μέσα από το διαδίκτυο μία συνομιλία του Σάββα Θεοδωρίδη με κάποιον "δημοσιογράφο". Ένα προιόν υποκλοπής που ήδη βρίσκεται στην εισαγγελία, ένα προιόν κακουργηματικής πράξης που στην ουσία ήθελε να εμφανίσει τον Σάββα Θεοδωρίδη και …εμένα δι' αντανακλάσεως, επειδή ο Σάββας έκανε μία αναφορά στον ΓΑΥΡΟ, ως εχθρούς του Κόκκαλη! Αρα, το ηθικό συμπέρασμα ήταν ο κόσμος του Ολυμπιακού να μην αγοράσει μία εφημερίδα που ανήκε σε "εχθρό" του Κόκκαλη … Εκείνο που γνωρίζω πολύ καλά είναι ότι όλη η αναπαραγωγή έγινε από blog που ανήκε σε μόνιμο συντάκτη του ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ και προσωπικό φίλο του Σωτήρη Πουλόπουλου!

Το ίδιο blog βγήκε και με κατήγγειλε ως εκβιαστή, αλήτη, ηθικό αυτουργό επεισοδίων, επειδή ΜΟΝΟ ΕΓΩ και ο ΓΑΥΡΟΣ βγήκαμε και καταγγείλαμε την ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΑΡΑΓΚΑ του ΜΠΑΣΚΕΤ και κατονομάσαμε όλους εκείνους που αδίκησαν επί χρόνια τον Ολυμπιακό και προκάλεσαν τον λαό του Θρύλου! Οι ίδιοι λοιπόν που ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ να πάει καλά ο ΓΑΥΡΟΣ έπαιξαν το παιχνίδι της οικογένειας Γιαννακόπουλου κατά του Ολυμπιακού και πήραν το μέρος της απέναντι στον λαό του Θρύλου. ΔΙΠΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ με τους εχθρούς, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, το ΣΥΣΤΗΜΑ εις βάρος της οικογένειας Αγγελόπουλου, εις βάρος ΟΛΩΝ ΜΑΣ, εις βάρος του Ολυμπιακού ΜΑΣ.

Το αποκορύφωμα ήταν φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ όταν μέσα στα πλαίσια της ΑΠΕΙΛΗΣ ή "προειδοποίησης" ο Σ. Πουλόπουλος μέσα από τη στήλη του "κύριε Πρόεδρε" εμφάνισε φωτογραφία αυτοκινήτου ίδιου με το δικό μου, λέγοντας "θα πούμε πολλά γι' αυτό το αμάξι και τον ιδιοκτήτη του…"
Και του απάντησα ότι το μόνο που του απομένει είναι να βγάλει και φωτογραφία των παιδιών μου στην εφημερίδα του!!!
Παρεμπιπτόντως το σάιτ του Ολυμπιακού που μου επιτίθεται αναφέρει ότι πηγαίνω σε σουίτες χωρίς να πληρώνω, μαζί με μέλη της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ, δηλαδή με τον 8χρονο ΓΙΟ ΜΟΥ! Τι σύμπτωση! Οι αλήτες έπιασαν στο στόμα τους ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!
Και θυμίζω ΤΙ ΕΚΑΝΕ και ΤΙ ΕΙΠΕ (απόλυτα ΔΙΚΑΙΑ) ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης όταν κάποιο σάιτ αναφέρθηκε στο γιο του και δημοσίευσε και φωτογραφία!
Είμαι βέβαιος λοιπόν ότι και αυτή την ΑΛΗΤΕΙΑ θα την ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ.

(Για την ιστορία και μόνο, επειδή όλο το θέμα αυτό είναι ανάξιο απάντησης, ασφαλώς και έχω πάει κατ' επανάληψη στη σουίτα της Wind ή του Σωκράτη Κομινάκη προσωπικά, ΩΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ, διότι ο β' αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού και στενός συνεργάτης του Βαγγέλη Μαρινάκη είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ, κάνουμε παρέα, πάει ο ένας στις γιορτές του άλλου εδώ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ… Δεν κατανοώ ούτε τη μομφή, ούτε την αιχμή! Και καλώ τον Σωκράτη να πάρει θέση, διότι στην προκειμένη περίπτωση έχει εγερθεί θέμα επί προσωπικού!)

Οσο για το ΠΟΙΟΣ προφέρει ΤΙ στον Ολυμπιακό είμαι υποχρεωμένος να ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ τις ΔΥΟ ΧΡΥΣΕΣ ΚΑΡΤΕΣ του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού που αγόρασα για μένα και τον γιο μου, προκειμένου να βοηθήσω έστω με αυτές τις 12.000 ευρώ που είχα την δυνατότητα, τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό ΜΑΣ! Και ερωτώ: ΠΟΙΟΣ άλλος εκδότης του Ολυμπιακού ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ως ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, από την ΤΣΕΠΗ του και όχι μέσα από ΕΤΑΙΡΙΕΣ ή άλλων αθλητικών εφημερίδων βοήθησε έστω έτσι τον Ερασιτέχνη;

Ηρθαν λοιπόν, φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ κάποιοι αληταράδες, χθεσινοί, γλείφτες και τσάτσοι, πληρωμένα αρπακτικά που μέσα από την μπανιέρα βλέπουν τα' αρχίδια τους μεγάλα και αμφισβήτησαν την Ολυμπιακοφροσύνη μου! Με είπαν δήθεν Ολυμπιακό!!! ΠΟΙΟΙ οι ΑΕΚτζήδες και οι Βάζελοι που έχουν μαζευτεί γύρω από τον Μαρινάκη και δημιουργούν συνέχεια ζητήματα με τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ Ολυμπιακούς ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΡΟΛΟ! Και να αρπάζουν και ΚΑΝΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΑΤΟ από τον Πρόεδρό ΜΑΣ.
Λειτουργούν δηλαδή, όλοι αυτοί, σαν ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ της ΝΥΧΤΑΣ που πάνε και δημιουργούν κρίσεις για να παρεμβαίνουν μετά και να …τις λύνουν!

Ο καθένας από μας, φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ, έχει γράψει στη ζωή του την ιστορία του, έχει διανύσει τη διαδρομή του.
ΕΓΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΓΑΥΡΟΣ, γιατί ΓΑΥΡΟΣ ήταν ο Πατέρας μου, αυτός με πήγε στο γήπεδο όταν έγινα ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΩΝ, μαζί του έκλαψα χαρές και λύπες και σίγουρα αυτή τη στιγμή θα ήθελα να ήταν δίπλα μου να με στηρίζει, αλλά ελπίζω έστω από εκεί ψηλά που βρίσκεται να με …βλέπει. Και ξέρω ότι είναι υπερήφανος για μένα, γιατί ακολούθησα τη συμβουλή του και δεν έγινα "ούτε ΠΟΥΣΤΗΣ, ούτε Παναθηναικός"!
Ολυμπιακός ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ, γεννιέσαι! Αν δεν ρέει στο αίμα σου, αν δεν είναι μέσα στο DNA σου η Ολυμπιακή ιδέα, ΓΑΥΡΟΣ δεν θα γίνεις ποτέ! Και γι΄αυτό από μωρό πήγα τον γιο μου στο Καραισκάκη και τον ΜΠΟΛΙΑΣΑ με την ολυμπιακοφροσύνη και τον έχω κάνει σήμερα ΠΟΙΟ ΑΡΡΩΣΤΟ από μένα!
Δυστυχώς όμως, η ιστορία κατέδειξε ότι …ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ γίνεσαι… Γιατί είδα με τα μάτια μου ΤΟΣΟΥΣ και ΤΟΣΟΥΣ, επί εποχής Κόκκαλη αλλά και τώρα επί Βαγγέλη Μαρινάκη, να αλλαξοπιστούν, να πουλάνε τις ιδέες τους, τα πιστεύω τους, τις ομάδες τους και να γίνονται ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ!
Δεν τους κακίζω. Τη δουλειά τους κάνουν… Όμως ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!


Ξέρετε, φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ, εγώ δεν γεννήθηκα πλούσιος. Ο πατέρας μου δεν ήταν ούτε βιομήχανος, ούτε εφοπλιστής! Και ακόμη θυμάμαι, βαθιά στα παιδικά μου χρόνια, τη γιαγιά μου (μανιάτισα και Ολυμπιακάρα!) να δουλεύει ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ στο εστιατόριο 17 που τότε ήταν στη Βουκουρεστίου και τώρα στην Λυκαβητού! Και μου έλεγε με το δυναμικό της ύφος ότι "ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ είμαστε ανεξάρτητοι. Δεν σκύβουμε το κεφάλι, δεν προσκυνάμε… Ο Τούρκος δεν πάτησε το πόδι του στη Μάνη. Και ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ!".

Σε αυτή τη ζωή δεν μου χάρισε κανένας τίποτα… Ότι κέρδισα, το κέρδισα με την αξία μου, με τη δουλειά μου. Δούλεψα και δουλεύω 22 συνεχή χρόνια νύχτα μέρα, είμαι ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ με αυτό που κάνω, ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΙ με το σκοπό και την ιδέα που υπηρετώ!
Ό,τι έκανα το έκανα μόνος μου, δεν κληρονόμησα καράβια λεφτά, ούτε γεννήθηκα στην Εκάλη ή το Κολωνάκι, αλλά στην Πλατεία Βικτωρίας! Δίπλα στην οδό Φυλής, στις πουτάνες και τα μπουρδέλα. Την ξέρω τη ζωή καλά, δεν είμαι πορφυρογέννητος, αλλά γεννημένος μέσα από την ίδια τη βάση! Και σας διαβεβαιώ ότι δεν με συγκινούν καθόλου ούτε οι καθώς πρέπει, ούτε οι σαλονάτοι, ούτε οι κύριοι και οι κυρίες της καλής κοινωνίας, απεχθάνομαι τους δήθεν, τους μαιντανούς της τηλεόρασης, τα πολυφωτογραφημένα νούμερα των κοσμικών στηλών, τους ξεφτίλες της Μυκόνου, τους φαντασμένους…


Ο φίλος μου ο Τάσος ο Καραμήτσος, με έλεγε Κίτσο! Γιατί όπως υποστήριζε μόνο εγώ και ο αείμνηστος Κίτσος Τεγόπουλος, είμασταν στο γραφείο της εφημερίδας μέχρι τα ξημερώματα…όλη τη νύχτα!
Και θέλω να ξέρετε ότι δεν συμβιβάστηκα με κανένα, δεν έσκυψα ποτέ το κεφάλι, δεν έγινα και δεν θα γίνω ποτέ τσάτσος μεγάλων αφεντικών, γλύφτης ισχυρών συμφερόντων!

Είμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ γιατί γεννήθηκα ΓΑΥΡΟΣ, υπηρετώ την ολυμπιακή ιδέα γιατί ο θρύλος μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ μία ομάδα, αλλά κάτι πολύ περισσότερο, ένα κοινωνικό ρεύμα, μία ιδεολογική τάξη με κοινές συνιστώσες, κοινά χαρακτηριστικά που εκφράζει τη βάση της ελληνικής κοινωνίας, τον εργάτη, τον μεροκαματιάρη, αυτόν που κερδίζει τη ζωή του μέρα με τη μέρα στο πεζοδρόμιο, στο λιμάνι, στην οικοδομή. Η ιδέα του Ολυμπιακού μας εκφράζει τον αυτοδημιούργητο, αυτόν που παλεύει να επιβιώσει απέναντι στα μεγαθήρια της ολιγαρχίας του πλούτου.

Ο Ολυμπιακός εκφράζει τη βάση της κοινωνίας, τη μεγάλη λαική πλειοψηφία απέναντι στο ΠΑΛΑΤΙ, τη ΧΟΥΝΤΑ, την ΕΛΙΤ της άρχουσας τάξης, την ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ, την ΕΠΑΡΣΗ!
Αυτό τον Ολυμπιακό ως ΙΔΕΑ υπηρετώ, την ομάδα του ΛΑΟΥ και όχι των ολίγων, των ημέτερων, της κάθε νομενκλατούρας του χρήματος!
Και αυτόν θα συνεχίσω να υπηρετώ, ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ με ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, με την ΨΥΧΗ ΜΟΥ, την ΔΙΟΙΚΗΣΗ και τον ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ.
Και θα δίνω όπως δίνω κάθε μέρα τη μάχη ΑΠΕΝΑΝΤΙ στους εχθρούς ΜΑΣ, είτε είναι ΠΡΑΣΙΝΟΙ, είτε είναι ΚΙΤΡΙΝΟΙ, είτε είναι η ίδια η ΠΟΛΙΤΕΙΑ!
Και θυμίζω ότι ΜΟΝΟ ΕΓΩ πήγα στον εισαγγελέα για τον Ολυμπιακό, ΜΟΝΟ ΕΓΩ για όσα έγραψε και υποστήριξε η ΘΥΡΑ 7! ΜΟΝΟ ΕΓΩ πήγα στα δικαστήρια και υποστήριξα τα ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ όταν κάποιοι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ είς βάρος τους κατηγορίες, ενώ την ίδια ώρα ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ δήθεν Ολυμπιακοί , σφύριζαν αδιάφορα, έκαναν ότι δεν τους ήξεραν, παρίσταναν τους αποστασιοποιημένους λες και τα ΠΑΙΔΙΑ της 7 είχαν λέπρα, επειδή κάποιοι ΑΔΙΚΑ τους κατηγόρησαν. Και οι κατηγορίες, όπως ανέμενα, κατέπεσαν…

Είτε το θέλουν κάποιοι, είτε όχι, καλώς ή κακώς ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΘΥΡΑ 7, είμαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ… Στη ΘΥΡΑ 7 αισθάνθηκα την ηδονή της εξέδρας, ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ όταν χάθηκαν τα 21 αδέρφια μας τον Φλεβάρη του 1981! Όταν την ίδια στιγμή ΚΑΠΟΙΟΙ δήθεν ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ που κονόμησαν τα κέρατά τους πουλώντας ολυμπιακοφροσύνη ήταν ΑΠΕΝΑΝΤΙ με τους ΑΕΚτζήδες κάτω από το ρολόι. Και χαίρονταν τα καθάρματα με τον ΠΟΝΟ τον ΔΙΚΟ ΜΑΣ, χαίρονταν με τη θλίψη τη δική μας για τους νεκρούς μας, γιατί είχαν φάει ΕΞΙ και τους πόναγε..
Υπήρξα χούλιγκαν, έμπλεξα πιτσιρικάς σε συμπλοκές, έπαιξα ξύλο στη Νέα Σμύρνη και τη Λάρισα, με συνέλαβαν (άδικα και αφέθηκα ελεύθερος μετά από 1-2 ώρες) στην Ομόνοια γιατί οι ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ έσπαγαν μαγαζιά στην Αθηνάς (η πορεία είχε ξεκινήσει από το Μοναστηράκι) μετά από ένα 0-0 με τα Γιάννινα.

Ακόμη έχω στο δεξί μου χέρι το σημάδι από το καπνογόνο, που μου προκάλεσε έγκαυμα, στον τελικό με τον ΠΑΟΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια το 1981 (3-1). Θυμάμαι όλη η ΘΥΡΑ 7 είμασταν εκεί που καθόταν η original όταν ένας μπάτσος πήρε το καπνογόνο που είχαμε πετάξει και το έριξε πίσω, στην εξέδρα, επάνω μας. Και ήρθε στο χέρι μου… Αλλά αυτό το ΣΗΜΑΔΙ είναι για μένα ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ που κάποιοι άλλοι δεν θα αποκτήσουν ποτέ, όσα λεφτά και αν βγάλουν… όσο παραμύθι και να πουλήσουν στο κόσμο του Ολυμπιακού.
Γι' αυτό ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ μην τολμήσετε να ξαναπιάσετε στο στόμα σας τη ΘΥΡΑ 7! Ούτε παιδάκια είναι, ούτε τα παραπλάνησε κανείς, ούτε κουτόχορτο τρώνε όπως ΝΟΜΙΖΕΤΕ ή …ΘΕΛΕΤΕ να νομίζετε! Η ΘΥΡΑ 7 είναι η έκφραση της βάσης του Ολυμπιακού μας, για μένα είναι ΘΕΣΜΟΣ και αλίμονο σε όποιον δεν τη σέβεται… ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Θα κλείσω φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ με την πιο ΑΘΛΙΑ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ και ΒΡΩΜΙΚΗ κατηγορία που έχω δεχτεί ποτέ. ΕΓΡΑΨΑΝ οι πληρωμένοι ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ, ότι έχω σχέση με μάνατζερς και προωθώ παίκτες!
ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, σε ότι έχω ιερό, ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ κανέναν μάνατζερ, ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ποτέ στη ζωή μου με κανέναν μάνατζερ, ότι ούτε καν έχω ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ έστω ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, έστω ΤΥΧΑΙΑ τον οποιονδήποτε μάνατζερ. ΠΡΟΚΑΛΩ οποιονδήποτε γνωρίζει ότι ΕΧΩ έστω τυχαία συναντήσει μάνατζερ να βγει να με καταγγείλει δημόσια και επώνυμα! Προκαλώ ΟΛΟΥΣ τους μάνατζερ σε Ελλάδα και εξωτερικό να βγει έστω ένας και να πει ότι με ξέρει ή ότι έχει συζητήσει μαζί μου!
Πρόκειται για μία αθλιότητα, φίλες και φίλοι ΓΑΥΡΟΙ, χωρίς βάση, χωρίς υπόσταση, μια κατηγορία που στόχο έχει να βλάψει τον ΓΑΥΡΟ προς όφελος του ανταγωνισμού και που σκοπό έχει να με πλήξει ΗΘΙΚΑ απέναντί ΣΑΣ.
Οι δικηγόροι μου με συνεβούλευσαν να κάνω μήνυση και αγωγές και ότι μετά βεβαιότητας θα τις κερδίσω. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ. Γιατί το σάιτ αυτό ανήκει στον Μανώλη Κονταρό, φίλο μου, άντρα και μεγάλο μάγκα, που δίνει στη Γερμανία τη δική του μάχη απέναντι στην κακή μοίρα που ένα βράδυ τον συνάντησε… Και είμαι βέβαιος ότι εάν ο Μανώλης ήταν εδώ αυτό το κείμενο δεν θα είχε ποτέ αναρτηθεί.
Μέσα από τη καρδιά μου του εύχομαι περαστικά και είμαι σίγουρος ότι θα βγει και από αυτή τη δοκιμασία νικητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου