Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Σόλιντ: "Θέλω να επιστρέψω"

Την επιθυμία να επιστρέψει στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια εξέφρασε ο Τροντ Σόλιντ, ο οποίος θεωρεί τον Θρύλο μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα.
Ο Νορβηγός, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει φθίνουσα πορεία στην καριέρα του παραχώρησε συνένετυξη στην εφημερίδα "Eξέδρα".
Ο πρώην προπονητής των ερυθρολεύκων έδειξε ενήμερος για τις εξελίξεις στον Ολυμπιακό ενώ όποτε του δίνεται η ευκαιρία βλέπει τα παιχνίδια του κυρίως τα ευρωπαϊκά.

Μαθαίνετε νέα από τον Ολυμπιακό, αν και είστε αρκετά μακριά.

"Έχω διατηρήσει αρκετές επαφές στην Ελλάδα και ειδικά με τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα στον Ολυμπιακό, οπότε μαθαίνω αρκετά συχνά τα νέα της ομάδας. Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα στην καρδιά μου και φυσικά προσπαθώ να μαθαίνω τι γίνεται στον σύλλογο και πως τα πηγαίνει. Οπότε έχω την ευκαιρία παρακολυθώ παιχνίδια του Ολυμπιακού και αρκετά συχνά στιγμιότυπα από τους αγώνες του. Κυρίως τα ευρωπαϊκά ματς. Έμαθα ότι ο Ολυμπιακός φέτος έχει πάρει καλούς παίκτες όπως ο Φραν Γέστε, και ξέρω ότι πέρσι είχε κάνει μια καλή μεταγραφική καμπάνια, αποκτώντας σπουδαίους παίκτες όπως ο Μάρκο Πάντελιτς και ο Ντένις Ρόμενταλ. Ο Ολυμπιακός πάντα θα έχει εξαιρετικό ρόστερ και είναι ευτυχία για κάθε προπονητή να δουλεύει σε αυτό τον σύλλογο".

Θυμάστε τον Ολυμπιακό και τα δύο χρόνια της παρουσίας σας στην ομάδα;

"Toν Ολυμπιακό τον θυμάμαι και θα τον θυμάμαι σε όλη μου την ζωή. Ήταν υπέροχα τα χρόνια που βρέθηκα στην ομάδα. Αν μου λείπε; Ναι, μερικές φορές νοσταλγώ τον Ολυμπιακό, τον κόσμο της ομάδας, την Αθήνα και την Ελλάδα γενικότερα. Μου λείπει, είναι η αλήθεια, το πάθος και όλο αυτό που ζει κανείς μέσα στο Καραϊσκάκη. Και εδώ ο κόσμος είναι ζεστός και παθιασμένος με την Γάνδη, όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό το οποίο έζησα εγώ στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό".

Μπορεί να πετύχει μία καλή πορεία στην Ευρώπη; Γνωρίζετε ότι το θέλει ο κόσμος και η διοίκηση αυτό από την εποχή που ήσασταν στην ομάδα;

"O Oλυμπιακός έχει την δυναμική που χρειάζεται για να φτάσει πολύ ψηλά στο Τσάμπιονς Λιγκ. Σε σχέση με την ομάδα που είχα εγώ, τώρα ο Ολυμπιακός έχει πολλά περισσότερα νέα παιδιά και μπορεί να χτίσει μια ομάδα πάνω στην οποία θα στηριχτεί για να κάνει κάτι καλό και εκτός Ελλάδας. Δεν πρέπει να φοβούνται τίποτα και πρέπει να δουλέψουν πάνω σε αυτό. Είναι μια ομάδα που δεν της λείπει απολύτως τίποτα και οφείλει να βλέπει μακριά. Θεωρώ ότι με καλή δουλειά και λίγη τύχη, η οποία είναι απαραίτητη για να φτάσεις ψηλά στην Ευρώπη. Το γνωρίζουμε ότι δεν είναι εύκολο κάτι τέτοιο αλλά με λίγη τύχη και προγραμματισμό όλα μπορούν να γίνουν".

Ποια είναι η άποψη σας για τον Βαλβέρδε;

"Eίναι εξαιρετικός προπονητής ο Ερνέστο Βαλβέρδε. Είναι της ισπανικής σχολής και, όπως γνωρίζετε, θεωρείται μία από τις τοπ του κόσμου. Έχει βγάλει σπουδαίους τεχνικούς τα τελευταία χρόνια. Πιστεύω ότι θα κάνει και φέτος σπουδαία δουλειά στον Ολυμπιακό και θα τον οδηγήσει ξανά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Έχει αποδείξει την αξία του και του εύχομαι να συνεχίσει να κατακτά τίτλους με τον Ολυμπιακό. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε προπονητής που εργάζεται στον Ολυμπιακό θα πρέπει να θεωρείται τυχερός. Δεν κάνω δημόσιες σχέσεις. Το λέω και το πιστεύω".

Θα θέλατε κάποια στιγμή να επιστρέψετε στην ομάδα;

"Σίγουρα θα το ήθελα. Όχι όμως εντός των επόμενων δύο ετών, αφού, όπως σας είπα, έχω ένα προσωπικό θέμα που με κρατάει εδώ στην Γάνδη. Έπειτα από δύο χρόνια πιστεύω ότι είμαι διαθέσιμος για τον Ολυμπιακό, αν με θέλουν. Είναι ένα μεγάλο κλαμπ και θα ήθελε να δουλέψει κάθε προπονητής, γιατί υπάρχουν προδιαγραφές. Το πόσο συνδέθηκα με αυτή την ομάδα το ξέρω εγώ καλύτερα και είμαι πολύ χαρούμενος που σας βλέπω εδώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου