Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ντουντού: «Χρησιμοποιήθηκε παραποιημένα η δήλωση μου»

Τα πράγματα στη θέση τους έβαλε πριν από λίγο, μέσω δήλωσης του που ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ Ολυμπιακός ο Ντουντού!
Ο Βραζιλιάνος τόνισε επίσης ότι ουδέποτε έδωσε δίκιο στον Σισέ για τους ισχυρισμούς του μέτα το τέλος του ντέρμπι στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας Αλεξάντρο Σίλβα Ντε Σόουζα (Ντουντού), έκανε πριν από λίγο την ακόλουθη δήλωση:
«Πληροφορήθηκα ότι πρόσφατη δήλωσή μου χρησιμοποιήθηκε με παραποιημένο τρόπο από τον Παναθηναϊκό, προκειμένου να μου αποδοθούν πράγματα τα οποία ουδέποτε είπα και εννόησα. Στη δήλωσή μου αυτή αναφέρθηκα, και το τονίζω με κατηγορηματικό τρόπο, στην είσοδο των φιλάθλων στο γήπεδο, γεγονός το οποίο καταδίκασε και η ομάδα μου και είναι ανεπίτρεπτο σε όποιο γήπεδο και αν συμβαίνει και σε όποιον αγώνα.
Όσον αφορά στον Σισέ, τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά, ποτέ δεν του έδωσα δίκιο για τα όσα ισχυρίζεται ότι έγιναν στα αποδυτήρια καθώς και στον υποτιθέμενο διάλογο με τον Πρόεδρο της ομάδας μου, πράγματα που σε καμία περίπτωση, δεν πιστεύω ότι έχουν συμβεί.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου